Nowa kampania Plusssza

Startuje pierwsza kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem tej wizerunkowo - produktowej kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego dwuwarstwowego Plusssza. Pomysł kreatywny spotu telewizyjnego opiera się na wizualizacji powrotu do formy po wzięciu tabletki nowego Plusssza i na uświadomieniu korzyści z jego zażywania. Kreacja przełamuje konwencję reklam produktów farmaceutycznych - plastikowy kubek wracający do formy jest metaforą organizmu człowieka. Nowy Plusssz z technologią Fusion System umożliwił połączenie wysokiej dawki substancji, które mają zostać uzupełnione z dzienną dawką witamin. Pierwszym wariantem z portfolio nowego Plusssza wspieranym marketingowo jest Plusssz Magnez i Multiwitamina.

Saatchi & Saatchi rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek należącą do holdingu Maspex Wadowice w drugiej połowie ubiegłego roku. Rozpoczynająca się właśnie kampania jest pierwszym efektem tej współpracy.

Klient: Polski LekAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Łukasz Artecki, Błażej ArteckiPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Karina Komorowska, Katarzyna IndykDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Maciej WaligóraCopywriter: Filip Berendt.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu