SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Plusssza

Startuje pierwsza kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi.

Celem tej wizerunkowo - produktowej kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego dwuwarstwowego Plusssza. Pomysł kreatywny spotu telewizyjnego opiera się na wizualizacji powrotu do formy po wzięciu tabletki nowego Plusssza i na uświadomieniu korzyści z jego zażywania. Kreacja przełamuje konwencję reklam produktów farmaceutycznych - plastikowy kubek wracający do formy jest metaforą organizmu człowieka. Nowy Plusssz z technologią Fusion System umożliwił połączenie wysokiej dawki substancji, które mają zostać uzupełnione z dzienną dawką witamin. Pierwszym wariantem z portfolio nowego Plusssza wspieranym marketingowo jest Plusssz Magnez i Multiwitamina.

Saatchi & Saatchi rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek należącą do holdingu Maspex Wadowice w drugiej połowie ubiegłego roku. Rozpoczynająca się właśnie kampania jest pierwszym efektem tej współpracy.

Klient: Polski Lek
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Łukasz Artecki, Błażej Artecki
Przedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Karina Komorowska, Katarzyna Indyk
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Maciej Waligóra
Copywriter: Filip Berendt.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Plusssza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl