Nowa osoba w FPA Group

Nowy Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w FPA Group

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Monika Godlewska 1 października br. objęła stanowisko Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży w FPA Group specjalizującej się w outsourcingu księgowo-kadrowym.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe Moniki Godlewskiej obejmuje stanowiska menedżerskie związane  z audytami działów personalnych firm zewnętrznych, zarządzaniem kilkudziesięciu-osobowym działem kadrowo-płacowym, obsługującym ponad 10 000 pracowników, budowaniem sprzedaży w oparciu o wielodziałowe struktury krajowe.

Karierę zawodową rozpoczęła w dziale finansowym Schneider Electric. Następnie pracowała dla TempService, przechodząc wszelkie szczeble kariery - od specjalisty aż po stanowisko dyrektora operacyjnego i dyrektora sprzedaży. W HRK S.A. sprawowała funkcję Business Development Managera.

Nowa Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w FPA Group odpowiadać będzie za przygotowanie strategii marketingowo - sprzedażowej. Do jej zadań należeć będzie, m.in.: poszerzanie oferty FPA Group o nowe usługi związane z księgowością, dokumentacją personalną i wynagrodzeniami (np. jednorazowe audyty dokumentacji personalnej i płacowej, zastępcza obsługa płacowa, regulaminy wynagradzania i pracy, przygotowanie dokumentacji do naliczenia kapitału początkowego). Zajmie się również rozwojem usług związanych z zasobami ludzkimi w zakresie rekrutacji i selekcji, Assessment/Development Centra, outplacement, programów motywacyjnych oraz systemów wynagrodzeń.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Pracy na SGH.

Jest autorką licznych publikacji z zakresu HR i prawa pracy, m.in.: w "Prawie Przedsiębiorcy", "Doradcy Podatnika", "Personelu i Zarządzaniu".

Obecnie stale współpracuje z radiem TOK FM, doradzając słuchaczom w zakresie zagadnień związanych, m.in.: z prawem pracy, rekrutacją czy systemem wynagrodzeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu