Nowa struktura w pionie sprzedaży AMS

Od stycznia w pionie sprzedaży AMS funkcjonuje dział współpracy zcentrami handlowymi, który obsługuje klientów z branżysprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jestzarówno obsługa inwestycyjna, jak i planersko - sprzedażowa.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zdecydowaliśmy się na zmiany, żeby lepiej obsługiwać naszychklientów z centrów handlowych. Stanowią oni odrębną grupę zespecyficznymi wymaganiami i żeby je zaspokoić, postanowiliśmypowołać dedykowaną tylko im strukturę - mówi MałgorzataAugustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciamihandlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi itp. Formuła pracynowego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie doobsługi full-serwisowej. Dyrektorem działu została MałgorzataCzechowska, dotychczas dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej. Natym stanowisku zastąpił ją Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowywicedyrektor. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz,dotychczas account manager. Brzuszkiewicz odpowiada także zakontakty z klientami z regionu szczecińskiego.

AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intemarche iLiroy Merlin.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?