Nowe Aromaty do ciast Dr. Oetkera

Aromaty do ciast Dr. Oetkera o nowej recepturze, opartej na bazie oleju roślinnego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Oprócz receptury zmienione zostało również opakowanie Aromatów. Teraz dostępne są w stabilnych, zakręcanych buteleczkach o większej pojemności – 9 ml. Buteleczki mają elegancki, smukły kształt oraz fantazyjną nakrętkę i etykietę w kolorze charakterystycznym dla danego smaku. Dr. Oetker oferuje siedem najpopularniejszych smaków: waniliowy, cytrynowy, pomarańczowy, śmietankowy, migdałowy, rumowy i arakowy - podano w komunikacie.

Dla Aromatów do ciast prowadzona jest kampania telewizyjna. Autorem spotu jest agencja reklamowa BBDO. Film ten jest nawiązaniem do konceptu spotu niemieckiego promującego grupę produktów - Artykuły do pieczenia. Koncept nosi nazwę : Kinderfragen - Dziecięce pytania i przedstawia produkty Dr. Oetkera postrzegane z perspektywy dziecka w kontekście pieczenia i użytkowania. Dzięki tej komunikacji firma Dr.Oetker pozycjonuje swoje produkty jako bliskie konsumentowi, budujące atmosferę rodzinnego ciepła, a sam aspekt pieczenia przedstawia jako okazję do wspólnego spędzania czasu.

Kampania rozpoczęła się 17 marca i potrwa do 13 kwietnia. Będzie prowadzona równolegle dla innych Artykułów do pieczenia: Sernixu i Drożdży instant, również z wykorzystaniem spotu Dziecięce pytania 30". Stacje objęte kampanią to: TVP, TVN, Polsat, Tele 5 i Puls.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, działania PR prowadzi agencja Lighthouse Consultants.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych