Nowe "Clippo"

"Zmieniamy się dla Ciebie - nowe opakowania CLIPPO"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Soki CLIPPO debiutują w nowym opakowaniu. Nowością jest niezwykły, geometryczny kształt kartonika, jego wyrazista kolorystyka i poręczna zakrętka. Pojawił się również nowy znak - "Żyj Zdrowo" - symbol marki CLIPPO.

Oryginalny kształt kartonu to niezwykła kompilacja figur geometrycznych: graniastosłupa i stożka. W praktyce: wygodne i funkcjonalne w użyciu opakowanie idealnie wykorzystujące miejsce na półce w sklepie jak i w domowej lodówce.

W sokach CLIPPO nowym elementem jest również mocna i solidna zakrętka, ułatwiająca nalewanie soku oraz picie go bezpośrednio z kartonika, np. podczas podróży czy w czasie rekreacji. Smukły kartonik CLIPPO ma również nową szatę graficzną, podkreślającą najważniejsze walory produktu: naturalny smak owoców, pełen witamin i mikroelementów. Niebieska "falka" na dole opakowania to element nawiązujący do aktualnych opakowań, identyfikujący całą markę.

Celem firmy jest wzmocnienie wizerunku zdrowej marki: produktów o najwyższej jakości. Dlatego na zmienionych opakowaniach pojawił się nowy znak, promowany hasłem: "ZYJ ZDROWO", symbol marki CLIPPO. - "Nowe opakowanie linii CLIPPO - powiedział Piotr Skiba, marketing manager Aronia S.A - to konsekwencja przyjętej strategii naszej firmy. Jej celem jest rozwój portfolio naszych marek i udoskonalanie produktów już istniejących na rynku. Zmiana opakowania marki CLIPPO jest pierwszym takim działaniem zmierzającym do zwiększenia atrakcyjności naszych produktów dla konsumenta".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny