SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe kampanie Gruppa66 Ogilvy

Wczoraj rozpoczęły się dwie kampanie przygotowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla firmy Kraft Foods

Pierwsza z nich towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowego wafelka Prince Polo o smaku kokosowym. Druga kampania jest promocją konsumencką marki 3Bit.

Celem kampanii towarzyszącej premierze rynkowej wafelka Prince Polo o smaku kokosowym jest poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu nowej wersji smakowej tego produktu oraz zachęcenie do jego zakupu. Główny przekaz kampanii stanowi stwierdzenie, że dzięki wyśmienitej kombinacji kruchego wafelka, pysznej białej czekolady i kawałków prawdziwego kokosa Prince Polo jest prawdziwą przyjemnością, której nie należy przeszkadzać.

Kokosowe Prince Polo będzie reklamowane w telewizji (15-sekundowy spot) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania telewizyjna rusza w dniu dzisiejszym (11 października) i potrwa do początku listopada. Równocześnie rozpocznie się kampania outdoorowa i potrwa do połowy listopada br. Lokalną wersję reklamy przygotowali Iwona Czerwińska (copywriter) oraz Arek Pawlik (art director) z działu kreacji Gruppa66 Ogilvy.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Najnowsza kampania marki 3Bit również przygotowana i realizowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Kraft Foods ma na celu poinformowanie grupy docelowej o nowej,
sms-owej  promocji konsumenckiej pod hasłem "Kumulacja 3-go stopnia", w której wygrywa każdy, kto w czasie jej trwania kupi batonik 3Bit. Gwarantowane nagrody stanowią gry, tapety oraz dzwonki do telefonów komórkowych. Dodatkowo można także wygrać sprzęt audio i wyjazd do Rio de Janeiro. Promocja 3Bit zostanie wsparta kampanią telewizyjną (spot 20-sekundowy w Polsacie, TVN, TVN7 i MTV), która rozpoczyna się w dniu dzisiejszym (11 października) i potrwa do połowy stycznia 2005 roku. Kreację przygotowali Katarzyna Szczypa (art director i copywriter), Iwona Czerwińska (copywriter) oraz Arek Pawlik (art director). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Kraft Foods jest sieciowym klientem Ogilvy. W Polsce agencja Gruppa66 Ogilvy obsługuje marki 3Bit, Alpen Gold, Prince Polo oraz Maxwell House. 

Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl