Nowe logo marki ELF

Nowa identyfikacja wizualna podkreśla powołanie marki ELF: dostarczanie swoim klientom na całym świecie środków smarnych najwyższej jakości

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zmiana logo symbolizuje międzynarodowy statusu marki i odbywa się z zachowaniem pewnej ciągłości. Czarne tło i czerwono-niebieski symbol graficzny - nośniki podstawowych wartości: zaangażowania, innowacyjności, nowoczesności, pasji, współzawodnictwa, profesjonalizmu zostały zachowane i zmodernizowane. Dzięki zaokrągleniu kątów formy geometrycznej, dodaniu białej cieniowanej obwódki, pochyleniu napisu ELF, podkreślonego cieniowaną linią, marka nabrała bardziej dynamicznego i współczesnego charakteru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"