Nowe narzędzia reklamowe dla klientów o2.pl

Od 1 kwietnia Biuro Reklamy o2.pl wprowadziło modyfikację do swojej oferty reklamowej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do dyspozycji reklamodawców oddano dwa nowe narzędzia: o2Max oraz Linki Video, usystematyzowano emisję reklam czasowych w modelu "flat fee" oraz podniesiono ceny reklam w kilku serwisach o2.pl.

Główne zmiany polegają na wprowadzeniu dwóch nowych pakietów do oferty reklamowej portalu: o2Max oraz Linki Video.

Pakiet o2Max charakteryzuje się dużą liczbą odsłon, kampanie reklamowe polegają na emisji formatów średnio ekspansywnych (np. billboardu lub billboardu rozwijanego) o określonej liczbie odsłon – od 25 do 100 milionów emisji. Domy mediowe mogą dzielić pakiet między różnych klientów.

Kolejne nowe narzędzie w ofercie reklamowej o2.pl to Pakiet Linków Video. Umożliwia wyświetlanie linków wyróżnionych kolorowym tłem bezpośrednio po emisji materiałów wideo w serwisach multimedialnych należących do o2.pl. Linki te emitowane są na stronach Wrzuta.pl, Smog.pl, Autokrata.pl, Pudelek.pl.

Dodatkowo poszerzono i ujednolicono elementy formatów reklamowych emitowanych w modelu „flat fee”. Zmiany miały na celu dopasowanie ich do standardów formatów reklam popularnych wśród klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu