Nowe opakowanie ciasteczek HIT

Bahlsen Sweet, znany producent pieczywa słodkiego w Polsce zmienia wizerunek jednej ze swoich wiodących marek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bahlsen Sweet, znany producent pieczywa słodkiego w Polsce zmienia wizerunek jednej ze swoich wiodących marek. W maju 2003 pojawiły się nowe opakowania markiz HIT. Zmianie opakowania towarzyszy wprowadzenie nowych smaków.

W maju br. na półkach sklepowych pokazał się nowy HIT, w "odświeżonym" opakowaniu. Do tej pory każdy smak miał opakowanie w innym kolorze. Dominującym elementem nowej szaty graficznej HIT-a jest kolor czerwony.

Na nowym opakowaniu znajdują się również elementy graficzne podkreślające smak nadzienia oraz elementy kolorystyczne wyróżniające poszczególne smaki. Obok dotychczasowego logo Bahlsena ze słynnym znakiem TET, będącego symbolem producenta, pojawiło się też nowe logo marki Bahlsen.

"Zdecydowaliśmy się na odświeżenie opakowania markiz HIT, aby wzmocnić siłę oddziaływania marki. HIT zawsze kojarzył się naszym konsumentom z kolorem czerwonym. Nowa, wyróżniająca się szata graficzna pozwoli na łatwiejsze zidentyfikowanie produktu przez konsumentów. Bardziej dynamiczne i apetyczne opakowanie niewątpliwie przyciągnie uwagę konsumentów." - powiedział Scott Brankin, Dyrektor Marketingu, Bahlsen Sweet.

- "Duży sukces marki HIT zachęcił nas do wprowadzenia dwóch nowych smaków: HIT Irish Coffee oraz HIT Minis z galaretką owocową, które pojawią się na rynku już w nowych opakowaniach." - dodał Brankin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?