Nowe projekty wydawnicze Direct Publishing Group

Działająca na rynku custom publishingu spółka Direct PublishingGroup została nowym wydawcą miesięcznika "Sztuka.pl". Wydawnictwoprzygotowało też magazyn dla centrum handlowego Domar, a w planachma projekty dla firm Bayer, Coccodrillo i Centrum DevelopmentPolska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Sztuka.pl" to ukazujący się od wielu lat magazyn o sztuce, wktórym znaleźć można m.in. prezentacje nowych dzieł artystów iinformacje o cenach transakcyjnych dzieł sztuki ze światowychaukcji. Tytuł ukazuje się w nakładzie 4 tys. egz. i sprzedawanyjest w prenumeracie oraz poprzez salony prasowe. Direct PublishingGroup od kwietnia nadzoruje cały proces przygotowania pisma przezjego redakcję oraz druku, natomiast prawa do tytułu zostały wwydającej go dotychczas krakowskiej firmie Antyquarius, któraodpowiada również za jego dystrybucję.

W ubiegłym tygodniu DPG wydało pierwszy numer magazynu "Domar",który powstał na zlecenie centrum handlowego we Wrocławiu o tejsamej nazwie. Pismo zawiera porady dotyczące urządzania wnętrz orazprezentuje ofertę produktową sklepów zlokalizowanych w centrum. Tamwłaśnie dystrybuowany jest magazyn, część z jego 90-tysięcznegonakładu trafiła też do gazet lokalnych w formie insertu

Jeszcze w maju br. DPG planuje wydać magazyn dla firmyfarmaceutycznej Bayer, natomiast w czerwcu agencja zrealizuje nowyprojekt dla sieci sklepów odzieżowych Coccodrillo (w lutym br. DPGwydała dla niej pismo "Koko") oraz cztery magazyny dla centerhandlowych zarządzanych przez Centrum Development Polska (powygranym przetargu).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały