SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe przestrzenie reklamowe w Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. oferuje nowe możliwości reklamy w najnowszej wersji komunikatora internetowego - Gadu-Gadu 7.0.

1 września została oficjalnie udostępniona internautom nowa wersja programu Gadu-Gadu 7.0 - jest ona w pełni multimedialna i pozwala nie tylko na prowadzenie rozmów tekstowych, ale także na połączenia głosowe i telekonferencje, szczegółowe wyszukiwanie kontaktów i łatwiejsze przesyłanie plików. Wraz z rozszerzeniem funkcjonalności Gadu-Gadu pojawiły się też nowe możliwości reklamy w komunikatorze. Reklamodawcy zyskali możliwość umieszczenia swoich banerów w nowych przestrzeniach reklamowych: w oknie wyszukiwania kontaktów, w oknie rozmów audio, w oknie rozmów video oraz odświeżonym Web Gadu-Gadu.

Pierwszym klientem, który skorzystał na początku października z nowych form reklamy w Gadu-Gadu jest Sony Ericsson z zaplanowaną przez MEC Interaction kampanią telefonu J210i dostępnego za złotówkę w taryfie MIX w Plus GSM.

"W celu dotarcia z informacją o promocji do jak największej liczby Internautów w jak najkrótszym czasie, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zasięgu, jaki zapewnia komunikator GG. Dodatkowa możliwość "bycia pierwszym" w nowych i ciekawych miejscach reklamowych jest kolejnym plusem dla reklamodawcy. Gwarantuje ona większą zauważalność przekazu w porównaniu z obecnością na standardowych i powszechnie wykorzystywanych powierzchniach reklamowych." - mówi Tomasz Rzepniewski, pełniący funkcję Head of MEC Interaction w komórce internetowej domu mediowego Mediaedge:cia.

Atrakcyjność miejsca potwierdza Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net - "Nowe przestrzenie reklamowe w komunikatorze wzbudziły duże zainteresowanie wśród naszych klientów. Sądzę, że wkrótce zajmą kluczowe miejsce w kolejnych planach kampanii internetowych."

Oprócz nowości w Gadu-Gadu dostępne są nadal wszystkie stałe formy reklamy, takie jak baner  w oknie dialogowym, button w oknie dialogowym, komunikat reklamowy (wraz z interstitialem) oraz baner w oknie konktaktów. Coraz większą popularnością cieszą się również reklamy umieszczane w serwisie Generacja.gadu-gadu.pl, oraz w samej witrynie www.gadu-gadu.pl

Gadu-Gadu posiada obecnie blisko 5 milionów stałych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe przestrzenie reklamowe w Gadu-Gadu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl