Nowe serwisy w sieci Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami internetowymi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej Ad.net rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami internetowymi: z internetowym serwisem telewizyjnego kanału muzycznego VIVA, z internetowym wydaniem tygodnika "Przekrój" oraz z serwisem iplay, umożliwiającym legalne odsłuchiwanie muzyki poprzez Internet.

"Chcemy Współpracować z partnerami, którzy zapewniają nam wysoką jakość obsługi zarówno pod względem technologicznym, jak i sprzedażowym. Wybraliśmy firmę Ad.net, gdyż uważamy, że jej pozycja i doświadczenie na rynku reklamy internetowej mogą nam to zagwarantować." - Rafał Tyborowski, Ad Venture Team.

Internetowe wydanie tygodnika "Przekrój" to już trzeci z kolei serwis internetowy, który wydawnictwo Edipresse Polska S.A. zdecydowało się włączyć do sieci Ad.net - w sieci Ad.net dotychczas znalazły się już internetowe wydania magazynów "Uroda" i "Pani".

"Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Ad.net z powodu bardzo pozytywnych doświadczeń ze współpracy przy wcześniejszych projektach. Kompetentna obsługa oraz szybkość działania ułatwia i usprawnia współpracę. Czołowa pozycja Ad.netu na rynku dodatkowo przyczyniła się do podjęcia tej właśnie decyzji. Fakt iż Ad.net korzysta z zaawansowanych technologii internetowych również nie pozostał przez nas niezauważony." - mówi Tomasz Szladowski, Dyrektor Generalny iplay.

"Cieszy nas stałe zainteresowanie kolejnych serwisów współpracą partnerską z naszą siecią. Uważamy to za potwierdzenie słuszności naszej długofalowej strategii i osiągniętej pozycji na rynku" - komentuje fakt rozszerzenia sieci Ad.net o kolejne serwisy Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"