SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe twarze w Ciszewski PR

Do zespołu agencji Ciszewski Public Relations dołączyły cztery nowe osoby.

Struktura agencji została poszerzona ze względu pozyskanie nowych klientów.Współpracę z Ciszewski Public Relations rozpoczęli: Ewa Pater, Małgorzata Rakoca, Maria Roszkowska oraz Jakub Krawczyk.

                                  

Ewa Pater objęła stanowisko Account Managera, jest odpowiedzialna za wszystkie projekty realizowane dla marek Kompanii Piwowarskiej – Lech i Tyskie.  Pater ma ośmioletnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej pracowała w takich agencjach jak: United PR, Leo Burnett oraz Ink & Company. Pośród obsługiwanych przez nią marek znalazły się Colgate, hotel InterContinental, Silver Screen, Isostar oraz Nestle Waters.

Małgorzata Rakoca objęła stanowisko Account Executive i będzie pracowała przy projektach marek Lech i Tyskie oraz dla firmy Gaspol. Rakoca od sześciu lat zajmuje się działaniami public relations. Wcześniej pracowała w agencjach Active Communications oraz Effective PR i realizowała projekty dla Electrolux, Cersanit, Acxiom, Stanley oraz Jelp.
 
Nowym pracownikiem agencji jest również Jakub Krawczyk – biotechnolog, który odnalazł swoją drogę w PR.  Wcześniej przez sześć lat zajmował się zawodowo organizacją eventów m.in. dla firm Info – Ekspert oraz Seat. Po 3 miesiącach praktyk
w agencji Krawczyk został przyjęty na pozycję Junior Account Executive i w tej chwili pracuje przy projekcie Samsung World Cyber Games 2006.

Maria Roszkowska również na stanowisku Junior Account Executive dołączyła do zespołu zajmującego się projektami Kompanii Piwowarskiej. Ma ona za sobą staż w firmach Danfoss, Tesco, PZU, organizacji Amnesty International a także w agencji PRisma Communications. W lipcu uzyskała dyplom magistra w wyróżnieniem ze specjalizacji public relations w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Ciszewski PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl