Nowi klienci Ciszewski Public Relations

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations. Przedmiotem porozumienia jest obsługa z zakresu sponsoringu sportowego. Przypomnijmy, iż Telekomunikacja Polska rozpoczęła współpracę z agencją w 2002 roku. W 2002 roku Telekomunikacja Polska - po raz pierwszy w swej historii - została Sponsorem Generalnym Polskich Reprezentacji Olimpijskich, wspierając naszych zawodników podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City.

W ramach umowy Ciszewski Public Relations będzie wspierać Patronat Turnieju Piłki Nożnej im. Marka Wielgusa Telekomunikacja Polska Cup w zakresie działań logistycznych oraz media relations. Turniej zaliczany jest do największych dziecięcych akcji piłkarskich w Polsce - w dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 100 tys. dziewcząt i chłopców. Agencja będzie także współuczestniczyć w przygotowaniach Telekomunikacji Polskiej jako Generalnego Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do Igrzysk Olimpijskich w Atenach oraz koordynować działania w ramach komunikacji PR dla Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej.

Ciszewski Public Relations rozpoczyna jednocześnie współpracę z 4fun.tv. 4fun.tv to rewolucja na rynku mediów, telewizja określana mianem multiscreen, unikalna oferta skierowana zarówno do reklamodawców, jak i do widzów. To telewizja przyszłości, medium idealne dla potrzeb młodej generacji, dające szansę tworzenia, to również doskonała platforma komunikacji marketingowej dla firm, które chcą dotrzeć właśnie do młodej widowni. To projekt, w którym widzowie sami decydują o tym, co będzie się działo na ekranie, mogą wyrażać swoje opinie, komentarze przez 24 godziny na dobę. Do zadań agencji będzie należała obsługa w zakresie komunikacji medialnej.

W gronie klientów znalazła się również firma Kimberly-Clak. W ramach współpracy agencja Ciszewski Public Relations będzie obsługiwała markę Subtelle. Produkty Subtelle kierowane są do kobiet, które cenią sobie wolność i niezależność, a także lubią otaczać się ładnymi przedmiotami. Na linię Subtelle składają się: wkładki higieniczne, tampony oraz podpaski w oryginalnych i bardzo estetycznych opakowaniach, pasujących do każdej kobiecej torebki. Subtelle celebruje kobiecość, która jest niejednoznaczna i pełna kontrastów, a przez to właśnie tak pociągająca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"