Nowości w sieci Idea

Proste wybieranie w roamingu Idei

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 5 października 2004 r. użytkownicy ofert Idea POP, Idea MIX i Abonament Limitowany udostępniona została nowa funkcjonalność działająca w roamingu międzynarodowym: PROSTE WYBIERANIE.

Do września 2004, aby wykonać w roamingu połączenie z telefonu na kartę należało użyć specjalnego kodu (*123*numer#), a aparat po chwili oddzwaniał, zestawiając połączenie z numerem podanym w treści kodu. Funkcjonalność ta pozostała niezmieniona i jest dostępna w sieciach wszystkich partnerów roamingowych. Dodana została nowa możliwość: bezpośredniego, standardowego wybierania numerów z klawiatury aparatu, określana jako PROSTE WYBIERANIE.

Opcja Proste Wybieranie działa na razie tylko w niektórych sieciach partnerów roamingowych Idei. Warunki uruchomienia Prostego Wybierania to dostępność tej funkcji w sieci zagranicznej oraz prawidłowo przeprowadzone testy. W dniu startu tej usługi (5.10.2004) Proste Wybieranie uruchomione zostało w 8 sieciach w 8 krajach (Belgia, Dania, Francja, Holandia, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Wielka Brytania). Dostępność Prostego Wybierania będzie sukcesywnie rozszerzana a aktualna lista udostępnionych sieci publikowana jest na stronach z informacjami o usłudze roamingu w Internecie na stronie Idei: www.roaming.idea.pl

O tym, czy funkcjonalność jest dostępna poinformują dodatkowe powitalne SMSy wysyłane do użytkowników Idei, logujących się w wybranych sieciach.

Ceny Prostego Wybierania różnią się od cen wykonywania połączeń za pomocą kodu; pozostawiony został podział na geograficzne strefy cenowe, ale strefa EUROPA została dodatkowo podzielona na strefy EUROPA 1 i EUROPA 2. Ceny połączeń odbieranych i wiadomości SMS pozostały bez zmian. Zestawienie roamingów dostępnych w sieci Idea wraz z cenami w załączeniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu