Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok

Dostępny bezpłatnie dla pasażerów PLL LOT miesięcznik"Kaleidoscope" wprowadza nowy cennik formatów reklamowych na 2009rok. Firmy, które podpiszą umowy jeszcze w tym roku będą mogłyskorzystać z oferty promocyjnej bazującej na cenniku 2008.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Zmiana cennika magazynu "Kaleidoscope" jest odpowiedzią napotrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowychobowiązujących w Polsce i na świecie. W 2009 roku wydawca magazynu- agencja KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom nowe, niestandardoweformy, m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu,umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie na grzbieciemagazynu oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Dodatkowo,klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych formreklamy.

W kwietniu 2008 roku miesięcznik "Kaleidoscope" przeszedłgruntowną przemianę zawartości merytorycznej, layoutu i oprawy. Jakwynika z badań przeprowadzonych wśród pasażerów PLL LOT nowa formai treść magazynu została wysoko oceniona przez 86 proc.ankietowanych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu