Nowy duet szefów kreatywnych w agencji oS3

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej One House. Obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy duet szefów kreatywnych w agencji oS3

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba odpowiadają za nadzór artystyczny oraz jakość kreatywnych koncepcji tworzonych przez agencję. Kreatywny duet zajmuje się również rozwijaniem działu, w tym podnoszeniem kompetencji zespołu oraz tworzeniem efektywnej struktury organizacyjnej. Ponadto, współpracują z pozostałymi działami agencji, aby zapewnić najwyższej jakości rozwiązania dla klientów.

- Rozpoczęcie współpracy z Jackiem i Piotrkiem to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju kompetencji oS3. Ich obecność w naszym zespole stanowi znaczące wzmocnienie agencji, w której łączymy kreatywno-strategiczne myślenie z nowoczesnymi technologiami. Dzięki ich ogromnemu doświadczeniu możemy jeszcze bardziej kompleksowo i interdyscyplinarnie podchodzić do projektów i obsługi klientów – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba przeszli z agencji Kerris

Jacek Stefanowicz posiada 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród kreatywnych, w tym Złotych Mieczy KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złotych Spinaczy oraz statuetek w konkursach IAB MIXX Awards czy Kreatura. Wcześniej związany był z agencjami Kerris i VML, gdzie obsługiwał m.in. takie marki jak Hortex, IKEA, Jan Niezbędny, Lidl, Lisner, Mola, Orange, Samsung, T-Mobile, the:protocol.

Piotr Szkałuba od 14 lat pracuje w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i za granicą. Wygrał również Young Creatives, trzykrotnie stając na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu oS3, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem zarządzał działem kreacji agencji Kerris oraz współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając zespół kilkudziesięciu kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R (obecnie VML).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"