ROZWIŃ

Nowy klient DCS

Agencja Reklamowa DCS podpisała umowę z koncernem Nafta Polska SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W ramach nawiązanej współpracy agencja jest odpowiedzialna za opracowanie nowego, całościowego Systemu Identyfikacji Wizualnej firmy.

Nie jest to pierwsza praca agencji w tym zakresie. DCS był autorem SIW m.in. dla: Komfort ze Szczecina, Grupy Energetycznej ENEA SA z Poznania, przedsiębiorstwa budowlanego PEDIM, Konsorcjum Producentów i Dystrybutorów Tapet, Szczecińskiej Grupy Inwestycyjnej, Konsorcjum Producentów i Dystrybutorów Wykładzin Elastycznych oraz sieci sklepów m3.

Nafta Polska SA jest wyspecjalizowaną spółką Skarbu Państwa, zajmującą się restrukturyzacją i prywatyzacją sektorów: naftowego oraz wielkiej syntezy chemicznej.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"