Nowy klient DCS

Agencja Reklamowa DCS podpisała umowę z koncernem Nafta Polska SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach nawiązanej współpracy agencja jest odpowiedzialna za opracowanie nowego, całościowego Systemu Identyfikacji Wizualnej firmy.

Nie jest to pierwsza praca agencji w tym zakresie. DCS był autorem SIW m.in. dla: Komfort ze Szczecina, Grupy Energetycznej ENEA SA z Poznania, przedsiębiorstwa budowlanego PEDIM, Konsorcjum Producentów i Dystrybutorów Tapet, Szczecińskiej Grupy Inwestycyjnej, Konsorcjum Producentów i Dystrybutorów Wykładzin Elastycznych oraz sieci sklepów m3.

Nafta Polska SA jest wyspecjalizowaną spółką Skarbu Państwa, zajmującą się restrukturyzacją i prywatyzacją sektorów: naftowego oraz wielkiej syntezy chemicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"