Nowy klient Mmd Public Relations

The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. i agencja Mmd Public Relations razem.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. i agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o. poinformowały o rozpoczęciu współpracy w październiku 2005 roku.

Współpraca dotyczy obsługi nowopowstającego centrum Fashion House Outlet Centre w Piasecznie i  obejmować będzie działania w zakresie media relations, promocji nowego centrum outletowego, jak również organizację różnego rodzaju imprez.

Fashion House Outlet Centre w Piasecznie k. Warszawy zostanie otwarty juz 16 listopada.

"Zdecydowaliśmy się na powierzenie obsługi działań PR dla Fashion House Outlet Centre agencji Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o. ze względu na profesjonalizm i doświadczenie Mmd w pracy z zakresu usług PR. Jesteśmy pewni, że współpraca z agencją Mmd przyczyni się do sukcesu nowego centrum outletowego i jego popularności wśród klientów"- powiedział Mark Clark z GVA Grimley, firmy zarządzającej centrum.

"Cieszymy się bardzo, iż będziemy pracować dla Fashion House Outlet Centre. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przyczyniła się do zbudowania i umocnienia pozycji  Fashion House Outlet Centre na polskim rynku. Posiadamy wiedzę i doświadczenie niezbędne do osiągnięcia sukcesu nowego centrum i będziemy konsekwentnie do niego dążyć" - powiedział Ian Herbison, General Manager Mmd Public Relations Poland Sp. z o. o.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show