SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii

Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Grupy Cyfrowy Polsat, zapowiada, że spółka będzie realizować dotychczasową strategię. Różnica zdań co do jej realizacji były przyczyną odejścia poprzedniego szefa firmy Dominika Libickiego.

Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu Article

- Wierzymy, że ogłoszona rok temu strategia spółki jest dobra i chcemy ją dalej kontynuować. Zależy mi na dalszym rozwoju cross-sellingu i wzroście nasycenia usług na klienta - mówił podczas czwartkowej konferencji prasowej Gillner-Gorywoda. Dodał, że jeśli będą jakieś zmiany dotyczące realizacji strategii, to będą miały jedynie charakter kosmetyczny.

Z powodu różnicy stanowisk dotyczących realizacji strategii pod koniec października br. z Cyfrowego Polsatu odszedł wieloletni prezes Dominik Libicki (więcej na ten temat). Ani on, ani główny akcjonariusz spółki Zygmunt Solorz-Żak nie ujawnili, czego miała dotyczyć ta różnica zdań. Branża spekulowała, że mogło pójść o plany kolejnych akwizycji i przejęć realizowanych przez Cyfrowy Polsat, np. o zakup spółki Midas. W specjalnym oświadczeniu zaprzeczył temu Solorz-Żak (dowiedz się więcej).

Cyfrowy Polsat w maju br. przejął spółkę Metelem, właściciela Polkomtelu (poznaj szczegóły). W połowie br. firma zaktualizowała swoje oczekiwania co do synergii wynikających z połączenia obu spółek. Grupa szacuje, że synergie operacyjne, które wynikają z transakcji, wyniosą ok. 3,5 mld zł, a finansowe - ok, 0,7 mld zł. Kwoty te dotyczą okresu do końca 2019 roku.

Tomasz Gillner-Gorywoda poinformował na konferencji, że nie widzi obecnie powodów do zmian wartości zakładanych synergii. - Nie ma zagrożenia dla realizacji założonych przez nas synergii połączeniowych - powiedział. Ocenił, że większość procesów związanych z połączeniem Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu uda się zamknąć do końca 2016 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sg
Co to za marketingowy bełkot.....nasycenie usług klienta? Znaczy, że chcą, żeby klienci raz w miesiącu kupowali u nich kolejną usługę? A jak już będą mieć internet, tv, telefon, prąd, ubezpieczenie na życie, kredyt to co, Polsat zacznie sprzedawać ziemniaki?
9 8
odpowiedź
User
Marzena
A ja mam dość tej firmy tyle lat byłam stałym klientem a niedawno zostałam oszukana jest mi przykro z tego powodu .Ponieważ nie wyrażałam zgody od początku naszej jałowej dyskusji przez telefon,na włączenie dodatkowych pakietów paniusia mnie oszukała jestem zła i mam zamiar wystąpić z tym do prokuratury to tyle.
8 9
odpowiedź