Nowy smak TicTac w limitowanej edycji

Kreacja Publicis dla letniej kampanii reklamowej cukierków TicTac

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tylko teraz, tylko w lecie można kupić limitowaną edycję cukierków TicTac o nowym, cytrynowym smaku. O pojawieniu się TicTac Lemon Mint w sprzedaży informuje kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Emisja reklam rozpocznie się 23 maja w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich adresatem są osoby szukające orzeźwienia w gorące dni lata.

Komunikacja zawarta w przekazie reklamowym skupia się na podkreśleniu nowego, cytrynowego smaku cukierków i  poinformowaniu o ograniczonym okresie jego sprzedaży. Film przedstawia soczystą cytrynę zrywaną z krzaka. Owoc po zerwaniu grzechocze, zaintrygowany tym zbieracz ogląda ją a po chwili... otwiera. W środku, po uchyleniu umieszczonej w skórce owocu klapki przypominającej otwarcie opakowań TicTac  odkrywa cytrynowe Tic Tac Lemon Mint. Strona narracyjna spotu zachęca do odkrycia tajemnicy lata i nowego, cytrynowego smaku cukierków TicTac. "Tylko teraz. Tylko w lecie" - puentuje spot wypowiedź narratora.  

Spot wyemitują m.in. stacje TVP, TVN i Polsat.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"