Nowy smak TicTac w limitowanej edycji

Kreacja Publicis dla letniej kampanii reklamowej cukierków TicTac

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tylko teraz, tylko w lecie można kupić limitowaną edycję cukierków TicTac o nowym, cytrynowym smaku. O pojawieniu się TicTac Lemon Mint w sprzedaży informuje kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Emisja reklam rozpocznie się 23 maja w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich adresatem są osoby szukające orzeźwienia w gorące dni lata.

Komunikacja zawarta w przekazie reklamowym skupia się na podkreśleniu nowego, cytrynowego smaku cukierków i  poinformowaniu o ograniczonym okresie jego sprzedaży. Film przedstawia soczystą cytrynę zrywaną z krzaka. Owoc po zerwaniu grzechocze, zaintrygowany tym zbieracz ogląda ją a po chwili... otwiera. W środku, po uchyleniu umieszczonej w skórce owocu klapki przypominającej otwarcie opakowań TicTac  odkrywa cytrynowe Tic Tac Lemon Mint. Strona narracyjna spotu zachęca do odkrycia tajemnicy lata i nowego, cytrynowego smaku cukierków TicTac. "Tylko teraz. Tylko w lecie" - puentuje spot wypowiedź narratora.  

Spot wyemitują m.in. stacje TVP, TVN i Polsat.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych