ROZWIŃ

Nowy wizerunek portalu TP

Nowa wizualizacja serwisu TP SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Firma Becomo S.A. od lat nadzorująca i obsługująca portal Telekomunikacji Polskiej S.A. brała udział w przygotowaniu i dokonaniu zmiany wizerunku serwisu korporacyjnego www.TP.pl. Nowa wizualizacja serwisu wiąże się ze zmianą strategii pozycjonowania narodowego operatora, jak również ze zmianą logo firmy, obecnie zbliżonego do istniejącego w Grupie France Telecom.

Becomo S.A. realizując od lat zaawansowane rozwiązania informatyczne w oparciu o technologie internetowe było odpowiedzialne za całość zmiany serwisu od strony informatycznej, jak również zaprezentowanie spójnego wizerunku firmy z działaniami reklamowymi ATL, tak jak to czyniło przy pierwszej realizacji portalu dla TP.

"Aktualny serwis jest bardziej korporacyjny aniżeli portalowy, jednakże w dalszym ciągu jego nadrzędnym celem jest tworzenie pozytywnego wizerunku TP w sieci. Cały czas wytyczony zespół naszej firmy prowadzi nadzór nad serwisem jak również konsulting biznesowy i informatyczny" - powiedział Piotr Norski, Prezes Zarządu Becomo S.A.

Dotychczas Becomo S.A. brało udział we wszystkich ważnych projektach internetowych związanych z firmą Telekomunikacja Polska, począwszy od stworzenia serwisów internetowych dla TP Internet, Contact Center, TP Invest po tworzenie rozwiązań dla portalu TP oraz stworzenie zaawansowanego serwisu relacji inwestorskich www.TP-IR.pl, wobec którego w dalszym ciągu pełni rolę firmy obsługującej jego zawartość.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"