Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej

W sklepach sieci Flerynka prowadzona jest kampania konsumenckaNutelli. Akcję pod hasłem "Razem smaczniej" promują materiały POS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji konsumenckiej Nutelli prowadzonej w sklepach sieciFlorynka sprzedających pieczywo firmy Hiestand każdy, kto zrobizakupy za co najmniej 10 zł, otrzymuje słoik tego produktu. Hasłoakcji "Razem smaczniej" podkreśla, że promowane są w niej obiemarki. - "Flerynka" ma możliwość zaoferowania swoim klientomNutelli gratis, a Nutella zyskuje szansę pokazania się nowymkonsumentom i podkreślenia, że można ją zjeść z chlebem - opisujeMałgorzaty Komarczuk z agencji Communication Unlimited, któraprowadzi tę promocję.

Akcja, promowana w materiałach POS (plakatach, wobblerach,hangerach), potrwa na ternie całego kraju do końca kwietnia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style