SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej

W sklepach sieci Flerynka prowadzona jest kampania konsumencka Nutelli. Akcję pod hasłem "Razem smaczniej" promują materiały POS.

W promocji konsumenckiej Nutelli prowadzonej w sklepach sieci Florynka sprzedających pieczywo firmy Hiestand każdy, kto zrobi zakupy za co najmniej 10 zł, otrzymuje słoik tego produktu. Hasło akcji "Razem smaczniej" podkreśla, że promowane są w niej obie marki. - "Flerynka" ma możliwość zaoferowania swoim klientom Nutelli gratis, a Nutella zyskuje szansę pokazania się nowym konsumentom i podkreślenia, że można ją zjeść z chlebem - opisuje Małgorzaty Komarczuk z agencji Communication Unlimited, która prowadzi tę promocję.

nutella

Akcja, promowana w materiałach POS (plakatach, wobblerach, hangerach), potrwa na ternie całego kraju do końca kwietnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl