SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NYTimes.com po wprowadzeniu opłat traci użytkowników

28 marca gazeta "The New York Times" wprowadziła opłaty za dostęp do swojego internetowego wydania. Jak odbiło się to na popularności witryny?

Firma badawcza Experian Hitwise porównała liczbę wizyt na stronach NYTimes.com w okresie 12 dni przed i 12 dni po wprowadzeniu nowego modelu biznesowego.

Większość dni po uruchomieniu "paywalla" przyniosła gazetowemu serwisowi spadki ogólnej liczby wizyt od 5 do 15 proc. Wyjątkiem była sobota 9 kwietnia, kiedy zaobserwowano 7-proc. wzrost.






Wprowadzenie opłat miało bardziej negatywny wpływ jeśli chodzi o liczbę odsłon stron w NYTimes.com. W tym przypadku we wszystkie dni serwis odnotował spadki od 11 do 30 proc.




 

W ramach nowego systemu, nie będący prenumeratorami drukowanej wersji "The New York Times" internauci odwiedzający serwis NYTimes.com, mogą miesięcznie za darmo przeczytać 20 artykułów. Po przekroczeniu tego limitu za nieograniczony dostęp do treści na witrynie trzeba zapłacić. Gazeta wprowadziła opłaty także do swoich aplikacji na smartfony i tablety, gdzie darmowa pozostała tylko sekcja "Top News" (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: NYTimes.com po wprowadzeniu opłat traci użytkowników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wydawnictwa cyfrowe
Miało być tak fajnie, a tu lipa. To jeszcze krótki czas, żeby oceniać. Może to już nie ta sama gazeta co kiedyś?
Jeśli ludzie nie chcą płacić za jakiś produkt i spokojnie bez niego żyją to może z tym produktem jest po prostu coś nie tak?
http://4m-wydawnictwacyfrowe.blogspot.com/
odpowiedź