„Wyremontowani” i „Samo się nie zrOBI” - dwa cykle youtube’owe od TalentMedia promują OBI

Startuje kampania sieci sklepów budowlanych OBI oparta na dwóch programach youtube’owych: „Wyremontowani” i „Samo się nie zrOBI”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja TalentMedia (należąca do MediaCapu).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Formuła kanału „Wyremontowani” nawiązuje do programów telewizyjnych opisujących metamorfozy domów i mieszkań. Poszczególne odcinki będą prezentowały historie różnych osób, którym OBI pomaga wyremontować wybrane pomieszczenia.

Do programu można się zgłaszać poprzez stronę wyremontowaniobi.pl. Cykl będą wspierać aktywności z udziałem youtuberów Martina Stankiewicza i Krzyśka Golonki.

Z kolei „Samo się nie zrOBI” to kanał poradnikowy, na którym fachowiec Jarek Puścion zaprezentuje triki budowlane oraz niezawodne sposoby na szybki, samodzielny remont wnętrza. Widzowie będą mogli uzyskać praktyczną wiedzę na temat materiałów i technik remontowych.

Oba kanały zostaną uruchomione w najbliższych dniach. - Nasi konsumenci szukają treści poradnikowych, inspirujących, które ułatwią im nie tylko codzienne majsterkowanie, ale i duże remonty. Zaplanowane aktywności wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom. Widzowie naszych kanałów będą mogli znaleźć bogate treści związane z remontem czy doborem materiałów potrzebnych do jego wykonania - zapowiada Grzegorz Kurowski, dyrektor marketingu OBI.

Działania reklamujące oba kanały obejmą m.in. reklamy produktowe typu bumper, zwiastuny oraz reklamy na stronach z Google Display Network wspierające castingi do „Wyremontowanych”.

Za przygotowanie treści i obsługę obu kanałów, a także ich działania promocyjne, odpowiada agencja TalentMedia (należąca do holdingu marketingowego MediaCap).

TalentMedia pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym brały też udział trzy inne agencje (ich nazw nie podano). Umowę z TalentMedia podpisano do końca br. Poprzednio OBI nie współpracowało z zewnętrzną agencją przy komunikacji na YouTubie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy