Obraz rynku radiowego w 2003 roku

W 2003 roku sporo zyskało RMF, Zetka, Trójka a dużo straciło Radio Maryja oraz sieć radiowa Agory

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj zaprezentowaliśmy częściowe dane o słuchalności stacji radiowych w 2003 roku. Dzisiaj nadrabiamy zaległości i dzięki Time sp. z o.o. prezentujemy pełny obraz rynku radiowego w 2003 roku. Jak wynika z danych SMG/KRC w 2003 swoją pozycję umocniło RMF, Radio Zet, "Trójka" oraz radio Plus. Natomiast spory spadek zanotowała radiowa "Jedynka", sieć radiowa spółki Agory oraz Radio Maryja.

 udział w rynkuI-XII 2002I-XII 2003Radio RMF FM22,40%23,59%Radio ZET17,51%18,93%Polskie Radio Program 117,90%16,10%Polskie Radio Program 34,64%5,34%ZPR   [25]4,84%4,87%Agora [27]5,23%4,71%Radio Maryja3,32%2,72%Plus [21]0,92%1,60%Ad point [9]1,71%1,44%Radio WAWA1,34%1,08%RADIOSTACJA0,41%0,51%Polskie Radio Program 20,59%0,72%Polskie Radio Bis0,14%0,21%

zasięg dziennyI-XII 2002I-XII 2003Radio RMF FM24,69%28,32%Radio ZET20,38%24,29%Polskie Radio Program 117,36%17,72%Polskie Radio Program 35,48%6,72%ZPR   [25]5,65%6,60%Agora [27]6,24%6,49%Radio Maryja4,15%4,26%Plus [21]1,46%2,39%Ad point [9]1,90%2,05%Radio WAWA1,79%1,60%Polskie Radio Program 20,97%1,34%RADIOSTACJA0,59%0,78%Polskie Radio Bis0,29%0,44%

Fale:     Styczeń 2002 : Grudzień 2002 (wielkość: 92 729)    Styczeń 2003 : Grudzień 2003 (wielkość: 92 228)Grupy celowe:     Wszyscy respondenci:        Wielkość (nie ważona): 30 017 672 (296 745 przypadków, 100,0% całej próby)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?