Odzieżowa marka Naoko klientem Ahava PR

Polska marka odzieżowa Naoko dołączyła do grona klientów agencji Ahava PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ahava PR dla Naoko zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i doradztwem strategicznym. Będzie koordynowała również współprace influencerskie.

Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Agnieszka Oleszczyk, CEO Ahava PR i Kamila Latosiewicz, specjalista ds. PR.

Agencja Ahava PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe