Ofensywa Forda

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare Polska przygotowały launch Forda Focusa II

MiMP
MiMP
Udostępnij artykuł:

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy modelu Ford Focus II. Telewizję, outdoor, internet, radio i prasę objęła tygodniowa kampania teaserowa zapraszająca jednocześnie na akcję Drzwi Otwarte w salonach Forda. Zaraz po niej ruszyła regularna kampania samochodu. Promocję w telewizji wsparto reklamą outdoorową, wykorzystano m.in. backlighty, frontlighty oraz siatki winylowe na budynkach.

 Działania promocyjne w internecie (za które odpowiada firma mOne) objęły niestandardowe formy promocji, np. dodatkowe zakładki na stronie głównej w Wirtualnej Polsce. Media do kampanii zaplanował i kupił MindShare Polska. Kreację przygotowała Gruppa 66/Ogilvy.

MiMP
Autor artykułu:
MiMP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych