SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Forda

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare Polska przygotowały launch Forda Focusa II

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy modelu Ford Focus II. Telewizję, outdoor, internet, radio i prasę objęła tygodniowa kampania teaserowa zapraszająca jednocześnie na akcję Drzwi Otwarte w salonach Forda. Zaraz po niej ruszyła regularna kampania samochodu. Promocję w telewizji wsparto reklamą outdoorową, wykorzystano m.in. backlighty, frontlighty oraz siatki winylowe na budynkach.

 Działania promocyjne w internecie (za które odpowiada firma mOne) objęły niestandardowe formy promocji, np. dodatkowe zakładki na stronie głównej w Wirtualnej Polsce.
Media do kampanii zaplanował i kupił MindShare Polska. Kreację przygotowała Gruppa 66/Ogilvy.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Forda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl