SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa marki Reporter

Z początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiej kampanii marki Reporter - Intensity. Kampania ma odsłonić nowe jesienno-zimowe oblicze marki.

- Ponownie postanowiliśmy wpisać markę Reporter w przestrzeń miejską. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nową perspektywę komunikacji i aranżacji "ciucha" w przestrzeni miejskiej - mówi Marek Szostak, PR Manager z Działu Marketingu marki Reporter.

Marka chce wyznaczać nowe kierunki w branży modowej.

- Kładziemy nacisk na emocje. Reporter daje poczucie dystansu wobec rzeczywistości, impuls do działania, a przede wszystkim przyzwolenie na bycie sobą zawsze i wszędzie. Nie jesteśmy obojętni. Relacjonujemy świat w sposób obiektywny i zaangażowany. Wyznaczamy w branży modowej nowy, odważny, miejski kierunek - dodaje Szostak.

Autorem kreacji jest Dział Marketingu Reportera. Zdjęcia wykonał Paweł Fabiański, produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me, stylizacje przygotował Sławek Błaszewski.

Pola eksploatacji wykorzystane podczas kampanii to outdoor, prasa, internet oraz ponad 250 salonów w Polsce i za granicami kraju. Kampania obejmie swym zasięgiem największe miasta w Polsce (Katowice, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Śląsk). Najnowsza komunikacja odwołuje się do światowego advertisingu. Kampania pojawi się również w salonach na terenie Czech, Słowacji, Ukrainy, Chorwacji.

Jesienno-zimowa kampania pojawi się na nośnikach wielkoformatowych Plakative Posters oraz kilkuset bilboardach, citylightach i scrolach AMS w Polsce, a także w prasie (m.in. Logo, Avanti, CKM, Playboy, Aktivist, Ultramaryna, Popcorn, Dziewczyna). Na potrzeby kampanii powstała strona, która jest w pełni przygotowana w technologii Video (www.reporter.com.pl). Stronę przygotowała agencja interaktywna OS3 Multimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa marki Reporter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl