ROZWIŃ

Ofensywa programowa Cyfrowego Polsatu

W najbliższych miesiącach do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy minimum pięć nowych kanałów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Duże zmiany szykują się w najbliższych miesiącach w Cyfrowym Polsacie. Nadawca zapowiada wprowadzenie nowych programów oraz zmiany cenowe.

Jak już wczoraj informowaliśmy w wyniku podpisania porozumienia z TVN 24 na platformie Cyfrowy Polsat od lutego 2004 znajdą się kanały z Pakietu TVN 24, tj. TVN 24 i TVN meteo, a także nowy kanał motoryzacyjny TVN Turbo. Jednak to nie jedynie zmiany. Właśnie finalizowane są rozmowy z kanałem AXN (prezentującym typowe kino akcji w postaci filmów i seriali). Prawdopodobnie pojawi się on na platformie Polsatu już w drugiej połowie października b.r. Kolejną nowością będzie kanał filmowY Kino Polska, który rusza na przełomie listopada i grudnia.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie trwają również negocjacje z innymi nadawcami.

Oprócz nowych kanałów telewizyjnych Cyfrowy Polsat poszerza ofertę radiową. Od 1 października uruchomiono testową emisję Radia Plus, które niebawem już na stałe zagości w ofercie platformy Zygmunta Solorza. Będzie to druga stacja radiowa po RMF FM.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X