Ofensywa Radiostacji

Nowa kampania promocyjna i nowe logo Radiostacji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Radiostacja zaczyna największą w swojej historii kampanię promocyjną. Pojawią się w niej artyści: Usher, Justin, Sean Paul, Linkin Park, SiStars, TEDE, Peja czy Zipera.

"Celem kampanii jest budowanie wizerunku Radiostacji jako radia XXI wieku. Radia dla młodych ludzi, grającego ich muzykę. Jest to początek szerokich działań promocyjnych, które rozpoczyna Radiostacja" - mówi Mateusz Kirstein dyrektor programowy.

Radiostacja zmienia też logo. Autorem projektu jest Hubert Czajkowski  z agencji BUM.

Kampania rozpocznie się 8 października 2004 roku, a swoim zasięgiem obejmie kina w dużych miastach w Polsce, prasę i internet.

Program Radiostacji jest kierowany do słuchaczy w wieku 15-24 w Trójmieście, Olsztynie, Warszawie , Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Łodzi ,Poznaniu i  Zielonej Górze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych