Ogilvy PR wraca na polski rynek

Agencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) łączą się, aby stworzyć agencję public relations pod marką Ogilvy PR Polska. Dyrektorem zarządzającym agencji będzie Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ogilvy PR wraca na polski rynek
Michał Olbrychowski

"Nowy układ pozwoli na połączenie doświadczenia z zakresu komunikacji korporacyjnej wraz z szeroką ekspertyzą w obszarze brand PR oraz influencer marketingu, co będzie stanowiło dodatkową korzyść dla obecnych i przyszłych klientów agencji" - podano w komunikacie.

Michał Olbrychowski na czele Ogilvy PR

Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko managing director, Ogilvy PR Polska i razem z Izabelą Wejcht, head of corporate communications oraz Katarzyną Walewską-Napiórkowską, head of brand PR & influence będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy.

– Bardzo się cieszę, że udało się doprowadzić do połączenia, na którym zyskują wszyscy – oba zespoły, które będą mogły wspierać się wiedzą i korzystać ze wspólnego doświadczenia oraz efektu skali, klienci, którzy mają teraz dostęp do szerszego portfela usług oraz sieć Ogilvy, która zyskała silnego partnera w Polsce – powiedział Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.

– Ogilvy PR ma silną sieć w regionie EMEA, a to połączenie daje nam możliwość dalszego rozwoju naszej oferty w Polsce. Jesteśmy bardzo podekscytowani zmianami, które dadzą nam jeszcze więcej możliwości współpracy z markami na polskim rynku – dodała Joanna Oosthuizen, CEO Public Relations, Ogilvy EMEA.

Cohn & Wolfe  i Ogilvy należą do koncernu WPP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana