SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Agent - Gwiazdy 3” liderem w grupie komercyjnej. Za rok kolejna edycja

Trzeci sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,19 mln widzów, o 400 tys. osób mniej niż drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show był trzeci w całym rynku telewizyjnym i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,26 mln zł.

Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana była w środy o godz. 21.30, w okresie od 21 lutego do 16 maja br. Średnia widownia reality-show wyniosła 1,19 mln osób, co przełożyło się na 8,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,43 mln widzów.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 400 tys. widzów. Wówczas produkcję (pokazywaną o tej samej porze, ale we wtorki) oglądało średnio 1,59 mln osób, a jej udział wynosił 11,65 proc. w 4+, 19,17 proc. w 16-49 i 15,41 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2 z udziałem na poziomie 15,10 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale”. Druga była TVP1 (11,16 proc.; różne audycje, w tym mecze piłki nożnej), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (7,07 proc.; gł. „Top Chef” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN utrzymał pozycję lidera rynku. W grupie 16-59 stacja też jest trzecia.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 20,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

W trzeciej serii „Agenta” udział brali: Ilona Ostrowska (aktorka, „Ranczo”), Peja (raper), Maciej Myszkowski (architekt, mąż Justyny Steczkowskiej), Julia Wróblewska (aktorka „Listy do M.”), Michał Mikołajczak (aktor, „Miasto 44”), Tomasz Ciachorowski (aktor, „Misja Afganistan”), Piotr Świerczewski (były piłkarz SC Bastia, Lech Poznań), Beniamin Andrzejewski (aktor, „19+”), Maja Włoszczowska (kolarka, dwukrotna mistrzyni olimpijska), Anna Skura (blogerka podróżnicza), Karolina Ferenstein-Kraśko (żona Piotra Kraśki), Jan Kuroń (kucharz), Anna Lucińska (modelka, prezenterka) i Victor Borsuk (mistrz Polski w kitesurfingu).

Zwycięzcą „Agent - Gwiazdy 3” został Michał Mikołajczak, a w rolę agenta wcieliła się Ilona Ostrowska.

Prowadzącą ponownie była Kinga Rusin. Najnowsza część programu rozgrywała się w Hong Kongu i na wyspie Bali.

W przyszłym roku TVN pokaże czwartą edycje "Agenta".

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Agent - Gwiazdy 3” liderem w grupie komercyjnej. Za rok kolejna edycja

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no
Ostrowska, jedyny Agent z trzech edycji, który potrafił rozegrać to wszystko z klasą i nie stracił w oczach widza.
odpowiedź
User
Tup
Widzę, że TVN bierze przykład z Kurskiego i kontynuuje klapy. Tyle dobrego, że szasta swoimi pieniędzmi a nie naszymi.
odpowiedź
User
XXXX
Niech wreszcie zrobią Agenta w starym dobrym stylu - ze zwykłymi ludźmi i nie w stylu paradokumentu, ale tak, jak to Belgowie zrobili po reaktywacji. Bo inaczej kolejna edycja zejdzie poniżej miliona
odpowiedź