SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rośnie oglądalność „Leśniczówki”. Trzeci sezon śledzi 1,52 mln osób

Trzeci sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do całego drugiego sezonu produkcja zyskała 350 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia pierwszych 19 odcinków trzeciej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 13 lutego 2019 roku wyniosła 1,52 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,6 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,3 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja aktualnie emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 13 lutego. Śledziło go średnio 1,84 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia wszystkich premierowych odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 września do 19 grudnia 2018 roku wyniosła 1,17 mln widzów, co dało TVP1 7,55 proc. udziału w 4+, 4,10 proc. w 16-49 i 5,50 proc. w 16-59. Oznacza to, że trzeci sezon zyskał 350 tys. oglądających.

Z kolei premierowe odcinki pierwszej serii telenoweli (wyemitowane w okresie od 2 marca do 1 czerwca ub.r. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) śledziło 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Leśniczówki”. Trzeci sezon śledzi 1,52 mln osób

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adek
Fajnie, lubię ten serial.
29 12
odpowiedź
User
Adek
Rośnie chyba tylko Leśniczówce bo inne zaliczają spadki.. znaczy się podoba :)
23 13
odpowiedź
User
Ania
Dobry serial to się ogląda
27 10
odpowiedź
User
Klara
inne telenowele bez szans obsadowo-jakościowych!
21 11
odpowiedź
User
k
oglądam tę produkcję i ona sama się obroni, jeżeli ktoś ją tylko obejrzy, więc nie potrzeba troli droga produkcjo czy kto ich tam zatrudnia ;)
25 11
odpowiedź