SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

6,1 mln widzów wiosennych odcinków „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

Wiosenne odcinki „M jak miłość” ogląda średnio 6,10 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Article

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 26 lutego do 13 marca 2018 roku wyniosła 6,10 mln osób. Przełożyło się to na 37,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 32,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 33,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 26 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 6,27 mln oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. końcówkę „Na Wspólnej” oraz „Milionerzy” i osiąga średnio 10,04 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,56 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Teatr Telewizji” i „Warto rozmawiać”; 2,52 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 6,1 mln widzów wiosennych odcinków „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mn
Ten serial jest niesamowity. Niby nuda, wszyscy wyśmiewają a jednocześnie ciągłe rekordy oglądalności. Wygląda na to, że ludzie jedno robią a drugie mówią :)
29 11
odpowiedź
User
Michał
To jest fenomen...
22 12
odpowiedź
User
xxx
Ten serial jest niesamowity. Niby nuda, wszyscy wyśmiewają a jednocześnie ciągłe rekordy oglądalności. Wygląda na to, że ludzie jedno robią a drugie mówią
No pewnie, że tak jest, że ludzie jedno mówią, a drugie robią. Mówią, że nie lubią disco polo, a wszyscy znają teksty, sylwester z Martyniukiem rekordy, zwykły teleturniej Sławomira bije na głowę każdą chyba nowość stacji komercyjnych. Korony królów też nikt nie lubi, a ponad 2 mln ma etc.
21 12
odpowiedź
User
mary
Ten serial jest niesamowity. Niby nuda, wszyscy wyśmiewają a jednocześnie ciągłe rekordy oglądalności. Wygląda na to, że ludzie jedno robią a drugie mówią
No pewnie, że tak jest, że ludzie jedno mówią, a drugie robią. Mówią, że nie lubią disco polo, a wszyscy znają teksty, sylwester z Martyniukiem rekordy, zwykły teleturniej Sławomira bije na głowę każdą chyba nowość stacji komercyjnych. Korony królów też nikt nie lubi, a ponad 2 mln ma etc.


Jest jednak ogromna różnica między Koroną Królów czy Sławomirem którzy mają 2 mln (kilka innych serialów i programów ma ponad 2 mln widzów) a M jak miłość które ma regularnie ponad 6 mln. I nikt nawet nie zbliża się do wyniku...
23 9
odpowiedź
User
witam
Ten serial jest niesamowity. Niby nuda, wszyscy wyśmiewają a jednocześnie ciągłe rekordy oglądalności. Wygląda na to, że ludzie jedno robią a drugie mówią
No pewnie, że tak jest, że ludzie jedno mówią, a drugie robią. Mówią, że nie lubią disco polo, a wszyscy znają teksty, sylwester z Martyniukiem rekordy, zwykły teleturniej Sławomira bije na głowę każdą chyba nowość stacji komercyjnych. Korony królów też nikt nie lubi, a ponad 2 mln ma etc.


Jest jednak ogromna różnica między Koroną Królów czy Sławomirem którzy mają 2 mln (kilka innych serialów i programów ma ponad 2 mln widzów) a M jak miłość które ma regularnie ponad 6 mln. I nikt nawet nie zbliża się do wyniku...
Ale przecież on nie mówi, że to ta sama skala. To to samo zjawisko. Że niby nikt nie lubi disco polo jak go spytać, a programy z disco polo są jednymi z najchętniej oglądanych. Przecież logiczne, że to inna skala. Skoki, piłka, M jak Miłość - wielka trójca polskiej TV i nikt tego nie kwestionuje.
14 9
odpowiedź