SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Państwo w Państwie” straciło 200 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki

Reporterski cykl „Państwo w Państwie” w sezonie 2017/2018 śledziło średnio 1,52 mln widzów Polsatu i 190 tys. osób Polsatu News (łącznie było to 1,71 mln oglądających, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej). Otwarty Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.

Premierowe odcinki reporterskiego cyklu „Państwo w Państwie” w sezonie 2017/2018 na antenie Polsatu i Polsatu News oglądać można było w niedziele o godz. 19.30.

Średnia widownia audycji prowadzonej przez Przemysława Talkowskiego na obu antenach w okresie od 3 września ub.r. do 24 czerwca br. wyniosła 1,71 mln osób. Przełożyło się to na 11,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie otwartego Polsatu magazyn oglądało 1,52 mln osób (odpowiednio 10,20 proc., 8,93 proc. i 9,72 proc. udziału), a na antenie newsowego kanału było to dodatkowo 190 tys. widzów (1,28 proc., 0,79 proc. i 1 proc. udziału).

Na antenie głównego kanału Telewizji Polsat najwięcej widzów w badanym okresie zgromadził odcinek programu z 22 października ub.r., który obejrzało średnio 2,08 mln osób.

W porównaniu do poprzedniego sezonu audycja straciła 200 tys. widzów. Od 11 września 2016 roku do 25 czerwca 2017 roku średnia widownia magazynu na obu antenach wyniosła 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 12,35 proc. udziału w 4+, 11,17 proc. w 16-49 oraz 12,13 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca w tym czasie „Wiadomości”, co przełożyło się na 16,75 proc. udziału. Drugi wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN („Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”; 12,78 proc.), a czwarta - Dwójka (powtórki różnych programów; 2,94 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu na antenie Polsatu w sezonie 2017/2018 wyniosły 19,79 mln zł. Dla porównania rok wcześniej było to 20,36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Tuż po zakończeniu „Państwa w Państwie” na antenie Polsatu News pokazywana była druga część programu.

Nowe odcinki „Państwa w Państwie” na antenę Polsatu i Polsatu News powrócą w jesiennej ramówce br.

Każde wydanie publicystycznego programu „Państwo w Państwie” to szczegółowo udokumentowany reportaż o przypadku naruszenia prawa przez urzędników wobec przedsiębiorców lub błędu wymiaru sprawiedliwości wobec osób prywatnych. Cykl prowadzi Przemysław Talkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Państwo w Państwie” straciło 200 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
R2D2
Pierwszy komentarz. Pewnie ostatni.
odpowiedź