„Projekt Lady 3” hitem TVN. „Ludzie lubią oglądać takie produkcje”

Reality-show „Projekt Lady 3” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 90 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 14,09 mln zł. - Program ten pokazuje, że ludzie lubią oglądać takie produkcje, które robią coś dobrego dla swoich uczestników oraz niosą pozytywne wartości - komentuje nam Grzegorz Piekarski, producent formatu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 21 maja do 6 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 2,05 mln widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-serial-tvn-joanna-kulig-leszek-lichota-kinga-preis-i-krzysztof-pieczynski,7171440624150657a ##

TVN w paśmie nadawania reality-show zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem był Polsat z udziałem na poziomie 10,33 proc. Trzecia była TVP2 (9,03 proc.), a czwarta - Jedynka (8,06 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem rynku.

grafika

Wpływy reklamowe z 3. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 14,09 mln zł. Dla porównania, 2. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 13,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jestem bardzo zadowolony z tego, że trzeci sezon „Projektu Lady” się tak świetnie obejrzał - miał on lepsze wyniki od poprzedniego, co należy uznać za duży sukces. Zwykle przy realizacji tego typu programów trzecia edycja jest najtrudniejsza, gdyż widzowie zdążyli już poznać format na pamięć i potrafią się w nim odnaleźć - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent „Projektu Lady” od strony Golden Media Polska. - Program ten pokazuje, że ludzie lubią oglądać takie produkcje, które robią coś dobrego dla swoich uczestników oraz niosą pozytywne wartości - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serialu-druga-szansa-ogladalnosc-piaty-sezon,7171453908727425a ##

Jak już informowaliśmy nieoficjalnie, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siodma-edycja-masterchef-tvn-gosc-jordi-cruz,7171414189381249a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]