SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Projekt Lady 3” zyskał 280 tys. widzów. Kolejny sezon za rok

Reality-show „Projekt Lady 3” ogląda średnio 1,72 mln widzów, o 280 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.

Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady" Article

Trzeci sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 21 maja br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 13,52 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 18,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 2,05 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” zyskał 280 tys. widzów. Pokazywany wówczas drugi sezon produkcji (również w poniedziałki ale o 20.55) po trzech odcinkach śledziło średnio 1,44 mln osób, co przekładało się na 10,64 proc. udziału w 4+, 13,99 proc. w 16-49 oraz 12,39 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,46 proc., nadająca w tym czasie gł. kulisy „M jak miłość” i „Za marzenia”. Trzeci jest Polsat (11,74 proc.; filmy fabularne), a czwarta - Jedynka (2,08 proc.; „Teatr Telewizji” i „Warto rozmawiać”).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest liderem rynku.

Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 3” zyskał 280 tys. widzów. Kolejny sezon za rok

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
Straszne, że ludzie lubią oglądać taką patologie.
21 11
odpowiedź
User
Atahan
Bardzo się cieszę z takiej widowni. Program jest ciekawy i co ważniejsze śmieszny
12 15
odpowiedź
User
Tup
Masakra...
10 7
odpowiedź
User
Gosc
Bardzo fajnie że taka oglądalność bo program jest nie tylko fajny ale wiele osób może nauczyć się wiele ciekawych rzeczy, które uczą mentorki te dziewczyny, które biorą tam udział.Ten program idealnie pasuje do letniej ramówki. A polsat i tvp w tym czasie puszczają starocie. Nie dziwne że taki wynik jak konkurencja słaba.
8 10
odpowiedź
User
Marta
Najlepszy program w TVN!!!
5 3
odpowiedź
User
Xxxxxxxx
Kocham ten program. Z niecierpliwością czekam w każdy poniedziałek.
4 15
odpowiedź
User
prawda
Dziwię się. Wśród moich znajomych coraz mniej osób ogląda programy z panią Majdan. Co prawda jest coraz gorzej i nie ma co oglądać w tv i może stąd taka oglądalność
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing