„Projekt Lady 3” zyskał 280 tys. widzów. Kolejny sezon za rok

Reality-show „Projekt Lady 3” ogląda średnio 1,72 mln widzów, o 280 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 21 maja br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 13,52 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 18,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 2,05 mln widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/emsi-na-tropie-to-twoja-wina-sekrety-rodziny-polsat-nowosci-lato,7171450901682305a ##

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,46 proc., nadająca w tym czasie gł. kulisy „M jak miłość” i „Za marzenia”. Trzeci jest Polsat (11,74 proc.; filmy fabularne), a czwarta - Jedynka (2,08 proc.; „Teatr Telewizji” i „Warto rozmawiać”).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest liderem rynku.

grafika

Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serialu-druga-szansa-ogladalnosc-piaty-sezon,7171453908727425a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"