SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 350 tys. widzów „Uzdrowiska”, TVP2 bez szans w starciu z konkurencją

Nową telenowelę „Uzdrowisko” oglądało średnio 350 tys. widzów, o 99 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu w tym paśmie program „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 9,54 mln zł.

Fot. Tomasz Adamaszek Article

Średnia widownia premierowych odcinków „Uzdrowiska”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 25 listopada 2020 roku wyniosła 350 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 2,70 proc. w gronie wszystkich widzów, 1,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 19.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 31 sierpnia. Śledziło go średnio 585 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia premierowych odcinków „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”, wyemitowanych w tym paśmie jesienią ub.r. wyniosła 451 tys. osób. Dało to TVP2 odpowiednio 3,35 proc., 3,41 proc. oraz 3,59 proc. udziału. „Uzdrowisko” miało o 99 tys. widzów mniej.

TVP2 w czasie emisji „Uzdrowiska” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie był TVN (21,71 proc.; „Fakty”), druga - TVP1 (13,39 proc.; gł. „Jeden z dziesięciu”), a trzeci - Polsat (12,36 proc.; „Wydarzenia”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nie miała szans w starciu z konkurencją.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Uzdrowiska” wyniosły 9,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Uzdrowisko” to serial, którego akcja toczy się w prywatnym ośrodku uzdrowiskowym. Jego bohaterami są członkowie personelu medycznego i administracyjnego sanatorium. Ich perypetie splatają się z historiami pensjonariuszy ośrodka, dla których pobyt w uzdrowisku to przede wszystkim okazja do oderwania się od życia codziennego i doświadczenia nowych emocji.

W produkcji występują: Artur Kocięcki, Małgorzata Sadowska, Aldona Orman, Magdalena Waligórska, Bartosz Buława, Kinga Zygmunt, Ewa Florczak, Izabella Olejnik, Maria Kowalik, Ryszard Kluge, Bartłomiej Piekarski, Michał Chorosiński oraz Anna Dzierża.

Widzowie w serialu oglądać mogą nie tylko aktorów ze stałej obsady, ale również gości specjalnych, których niecodzienne perypetie i wątki wpływają na funkcjonowanie uzdrowiska. Na przykład w pierwszym odcinku były to bohaterki „Sanatorium miłości” - Nina Busk i Wiesława Kwiatek.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko 350 tys. widzów „Uzdrowiska”, TVP2 bez szans w starciu z konkurencją

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Ciekawe czy w ogóle w pierwszej dziesiątce byli?
8 0
odpowiedź
User
Ania
Godzina emisji sprawiła, że serial nie miał szans się wybić .
6 4
odpowiedź
User
Versace
Szkoda, lubiłam.
3 6
odpowiedź