SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów. ATM Grupa już nie produkuje serialu

Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory oglądało średnio 1,71 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia serialu spadła o 330 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy produkcji kolejnych sezonów „Ojca Mateusza”. Nadawca nowe odcinki realizuje we własnym zakresie.

„Ojciec Mateusz 28”; fot. Marzena Stokłowska, ATM Grupa„Ojciec Mateusz 28”; fot. Marzena Stokłowska, ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 28” emitowane były w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 9 września do 30 grudnia ub.r. serial oglądało średnio 1,71 mln widzów. Przełożyło się to na 13,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek 28. serii. Zgromadził przed telewizorami 2 mln oglądających.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu dwudziestej szóstej stracił 330 tys. oglądających. Wówczas produkcję oglądało średnio 2,04 mln widzów (czyli o 30 tys. osób więcej). Przełożyło się to na 15,37 proc. udziału w 4+, 9,80 proc. w 16-49 oraz 11,80 proc. w 16-59.

Koniec współpracy TVP z ATM Grupą przy produkcji serialu, kolejne sezony nadawca realizuje samodzielnie

Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy produkcji „Ojca Mateusza”. Nadawca zorganizował konkurs na nowego producenta serialu, ale jego wyniki nie zostały ogłoszone.

Telewizja Polska kolejne sezony „Ojca Mateusza” realizuje we własnym zakresie. Już wystartowały zdjęcia do kolejnych dwóch sezonów cyklu. 29. odsłona produkcji trafi na antenę TVP1 wiosną br., a 30. będzie emitowana jesienią.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” stracił 330 tys. widzów. ATM Grupa już nie produkuje serialu

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Doktor Wycior
No cóż... widownia jak i elektorat wymiera. Fala nadliczbowych zgonów i w tym badaniu jest widoczna.
odpowiedź
User
Trobek
TVP traci...tego nie idzie oglądać już wszystko
odpowiedź
User
Michu
Roboli naszych pieniędzy...blokuj TVP
odpowiedź