SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olga Frycz reklamuje nową bankowość internetową Moje ING w ING Banku Śląskim (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy system bankowości internetowej ING Banku Śląskiego - Moje ING. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.

Olga Frycz w reklamie ING Banku ŚląskiegoArticle

Kampania została podzielona na dwa etapy. Celem pierwszego jest zaciekawienie odbiorców i zbudowanie świadomości usługi i pozytywnych emocji wokół marki Moje ING poprzez kontekst znaczeniowy słowa „moje”.

Zasadnicza część kampanii zachęca do podejmowania niezależnych decyzji, także dotyczących finansów, zgodnie z własnymi aspiracjami. Podkreśla też, że pomocny w tym zakresie może być nowy system bankowości ING Banku Śląskiego - Moje ING. W reklamach przedstawiane są jego wybrane atuty, m.in. możliwość pełnego oglądu budżetu domowego w ujęciu dziennym, miesięcznym i rocznym, wyszukiwarka ostatnich płatności oraz narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.

Bohaterką kampanii jest aktorka Olga Frycz. W reklamach występuje też Marek Kondrat, wieloletni ambasador marketingowy ING Banku Śląskiego.

Akcja reklamowa zaczęła się w czwartek. Obejmuje telewizję (60-, 30-, 15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych), internet (serwisy VoD, reklamy display, aktywności w social media), outdoor (billboardy), kina oraz placówki ING Banku Śląskiego (materiały BTL).

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brain, a reklamy internetowe przygotowała agencja Gong. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olga Frycz reklamuje nową bankowość internetową Moje ING w ING Banku Śląskim (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
najbardziej irytująca "aktorka" i ten porażający brak dykcji.
odpowiedź
User
derek
W tym kraju liczą się tylko koneksje
odpowiedź
User
Kolo
Frycz swietny aktor i człowiek. Córka w reklamie to antyreklama banku i całego towarzystwa,
odpowiedź
User
nierob
najlepiej z tego wypadł piesek.
reklama nijaka. za długa. i o niczym.
10-15 sekund wystarczy.
no ale to trzeba mieć pomysł wtedy. wówczas.
a nie jak tu.
p.s. jakby co to służę takim pomysłem. tanio. po kosztach. tyle co amortyzacja szarych komórek.
odpowiedź
User
Magdalena
Ta reklama mnie zdumiewa. W obecnej atmosferze braku akceptacji dla indywidualizmu i "warsiawskich elit" robienie spota promującego filozofię, iż najważniejsze jest "moje", a dzień to radosne obijanie się w estetycznym otoczeniu, wygląda dziwnie. Jako osobę, która ma przyjemność żyć mniej więcej tak, jak bohaterka, niespecjalnie mnie to rusza, ale natychmiast miałam refleksję, że ten obrazek może nie przemówić do całkiem dużej grupy widzów, a wręcz wzbudzić ich niechęć. No ale zobaczymy, jak bank oceni tę kampanię, może się mylę. Dla mnie jednak jest ona rażąco niedopasowana do ogólnej atmosfery w Polsce w chwili obecnej.
odpowiedź