SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Olivia' liderem

Wzrost sprzedaży "Olivii" i znaczny spadek "Poradnika Domowego" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.

W maju 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Olivia” (Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 466 841 egz. - to ponad 140 tys. egz.  więcej niż w analogicznym okresie 2005.

- Przeprowadzony wiosną ubiegłego roku relaunch 'Olivii' przynosi coraz lepsze rezultaty. Naszą systematyczną pracę nad tym magazynem dostrzegają zarówno czytelnicy jak i klienci reklamowi. Szczególnie cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży wydania bez dodatku, co świadczy o silnym przywiązaniu czytelniczek do tytułu. - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 440 099 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), który sprzedał się w liczbie 408 008 egz. - o ponad 200 tys. mniej niż w 2005 roku.
  

maj

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Olivia 466841 322671
Świat Kobiety 440099 -
Poradnik Domowy 408008 612150
Dobre Rady 397323 371612
Claudia 390848 455401

 
kwiecień 2006

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Olivia' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl