OLX.pl: darmowe ogłoszenia z grami, wyższe stawki za oferty nieruchomości

Na OLX.pl umożliwiono nielimitowane dodawanie darmowych ogłoszeń z grami wideo. Jednocześnie podwyższono stawkę za oferty z ogłoszeniami wynajmu nieruchomości (przy płatności internetowej) oraz wprowadzono nowy cennik opcji promocyjnych w kategorii Elektronika.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX.pl: darmowe ogłoszenia z grami, wyższe stawki za oferty nieruchomości

Zniesienie od 2 grudnia limitu bezpłatnych ofert w sekcji Gry oznacza, że wszystkie ogłoszenia w niej będą mogły być dodawane za darmo.

Za to w sekcji Samochody na części, w ramach kategorii motoryzacyjnej, zlikwidowana zostanie możliwość dodawania jednego darmowego ogłoszenia w miesiącu. Dlatego wszystkie oferty będą płatne: jedna kosztuje 10 zł brutto, dostępne są też pakiety 10 ogłoszeń (za 70 zł), 20 (za 100 zł) oraz 50 (za 200 zł).

W sekcjach dotyczących wynajmu nieruchomości cena pojedynczego ogłoszenia zostanie podniesiona z 15 zł do 19,99 zł przy płatności internetowej, a obniżona z 30,75 zł do 26,37 zł przy płatności SMS-owej. Z kolei 10 ogłoszeń będzie kosztować 149,99 zł, 20 - 269,99 zł, a 50 - 599,99 zł. W tych sekcjach nadal będzie dostępne jedna darmowa oferta.

Te zmiany dotyczą sekcji z wynajmem mieszkań, domów, działek, biur i lokali, garaży i parkingów, hal i magazynów oraz pozostałych nieruchomości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/olx-inwestuje-400-mln-dolarow-we-frontier-car-group-uokik-zgodzil-sie-na-fuzje-w-polsce,7170811226875521a ##

Natomiast w sekcjach Komputery, Telefony komórkowe oraz Pozostała elektronika od 2 grudnia będzie obowiązywać nowy cennik opcji promocyjnych.

grafika

Natomiast Grupa OLX, do której należą też serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol