ROZWIŃ

Olympus chce zdobyć 1/5 rynku jednoobiektywowych lustrzanek

Firma Olympus Corp. zapowiedziała, że jej celem jest uzyskanie wciągu najbliższych pięciu lat co najmniej 20 procent udziałów naświatowym rynku lustrzanek jednoobiektywowych.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Lustrzanki jednoobiektywowe (z ang. SLR - Single Lens ReflexCamera) stanowią najbardziej lukratywny segment rynku aparatówcyfrowych.

Jak informuje agencja Reuters, obecnie ten segment zdominowanyjest przez firmy Canon Inc. oraz Nikon Corp. Olympus ma nadzieję,że do końca marca przyszłego roku uzyska tutaj od 7 do 8 procentaudziałów.

Z danych firmy badawczej IDC wynika, że w ubiegłym roku Canonmiał 46,7 procenta udziałów na rynku urządzeń SLR, wyprzedzającNikona (33 procent) i Sony (6,2 procenta). Olympus był czwarty, zudziałem na poziomie 5,9 procenta.

Aby zyskać większą część rynku, Olympus przedstawił właśnie swójnajnowszy model lustrzanki jednoobiektywowej, skierowany doprofesjonalistów i zaawansowanych fotografów-amatorów. Model onazwie E-3 trafi do sprzedaży 23 listopada w Japonii, w cenie około200 tysięcy jenów (1.715 USD).

źródło: Reuters

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów