SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie

Sieć agencji mediowych OMD Worldwide, należąca do Omnicom Media Group wprowadza nowe, globalne pozycjonowanie marki, w którym podkreśla swoją wizję, ekspertyzę, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.

OMD po rebrandingu OMD po rebrandingu

Hasłem “We Create What’s Next” OMD deklaruje gotowość do wyznaczania kierunków w świecie mediów, dzięki identyfikowaniu i wykorzystywaniu zmian w sposobach, w jakich konsumenci odkrywają, angażują się, dokonują transakcji i budują relacje z markami. W erze dynamicznego rozwoju retail mediów, connected TV, ekosystemów twórców i influencerów oraz nowych punktów styku, takich jak Generative AI Search, umiejętność ta jest kluczowa.

Pozycjonowanie marki wspiera odświeżona identyfikacja wizualna - obejmująca między innymi unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD - która została zaprezentowana 5 lutego br., podczas globalnego spotkania, transmitowanego na żywo dla 14 000 pracowników OMD w ponad 100 krajach.

Podczas wydarzenia, George Manas, CEO OMD Worldwide, podsumował także wyniki biznesowe OMD za 2024 rok, w trakcie którego agencja pozyskała nowych klientów o łącznej wartości 1,8 miliarda dolarów (po uwzględnieniu wygranych, strat i retencji).

- Niezależnie od rynku, w którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów. W OMD Poland wierzymy, że to możliwe tylko wtedy, gdy każdy z nas robi krok więcej – dla klientów, partnerów i siebie nawzajem. Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata, to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, a jako jedna, globalna siła – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.

Zobacz też: Megafuzja - Omnicom przejmie konkurenta

W opublikowanej w listopadzie 2024 r. edycji Network Diagnostics Report firmy RECMA OMD po raz ósmy z rzędu została uznana za najlepiej działającą globalną sieć mediową, a według raportu Global & Regional Billings Projected 2024 firmy COMvergence (grudzień 2024), OMD Worldwide jest numerem 1 na świecie pod względem wydatków mediowych, osiągając 25,9 miliarda dolarów globalnego bilansu (+8 proc. r/r). Oznacza to zarówno najwyższe tempo wzrostu wśród pięciu największych sieci agencji, jak i największy przyrost wartości budżetów mediowych – w ciągu 12 miesięcy OMD zwiększyło swoje billingi o 1,9 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xd
W Polsce które OMD przejdzie ten rebranding?
3 0
odpowiedź