SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD wprowadza Business Scenario Managera

Dom mediowy OMD wdraża opracowane przez siebie narzędzie Business Scenario Manager służące do analizowania wyników modelu ekonometrycznego dla danej marki. Jednocześnie firma zaktualizowała inne swoje narzędzie badawcze - Ad Effect.

OMD wprowadza Business Scenario Managera

Business Scenario Manager pozwala w łatwo wykorzystać pełną wiedzę z modelu ekonometrycznego zbudowanego dla danego brandu, za którą stoi skomplikowane równanie matematyczne Podstawowe funkcjonalności narzędzia to dekompozycja sprzedaży, czyli analiza sprzedaży (historycznej i prognozowanej) w podziale na jej istotne drivery, analizy elastyczności, obrazujące jak zmienia się sprzedaż w zależności od zmian intensywności każdego drivera, oraz prognozy sprzedaży i porównywanie efektywności przyszłych scenariuszy mediowych i marketingowych.

- Modelowanie dostarcza mierzalnej, rzetelnej odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe, takie jak: gdzie możemy ograniczyć inwestycje marketingowe bez znaczącego obniżenia poziomu zysków czy jak optymalnie alokować budżet reklamowy pomiędzy kanałami komunikacji - podkreśla Beata Szcześniak, dyrektor zarządzająca OMD.

Ponadto firma zaktualizowała narzędzie AdEffect, stworzone na bazie danych z wieloletniego monitoringu wpływu aktywności reklamowej na wskaźniki świadomościowe marek i reklam na polskim rynku. AdEffect pozwala prognozować efekty świadomościowe kampanii w zależności od wybranych rozwiązań reklamowych oraz porównywać alternatywne scenariusze kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OMD wprowadza Business Scenario Managera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl