SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD z budżetem medialnym Sara Lee

Firma Sara Lee powierzyła swój międzynarodowy budżet medialny domowi mediowemu OMD.

Wartość medialnego budżetu producenta żywności i napojów szacuje się na ponad 190 milionów dolarów. OMD w finałowej fazie przetargu pokonał agencję MediaCom.

Postępowanie obejmowało głównie rynki EMEA, a także Australię, Nową Zelandię i Tajlandię. Natomiast w USA za planowanie i zakup mediów dla Sara Lee nadal będzie odpowiadać dom mediowy Starcom MediaVest.

Dołącz do dyskusji: OMD z budżetem medialnym Sara Lee

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jasiu
czas składać CV do OMD,
odpowiedź
User
milek
Tylko nie tam! Tak beznadziejnej atmosfery pracy nie ma nigdzie indziej. Masakra!
odpowiedź