SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

One-2-One wchodzi na niemiecki rynek

Firma One-2-One, wiodący polski dostawca usług dodanych w telefonii komórkowej, rozpoczyna działalność operacyjną w Niemczech

Największa berlińska stacja radiowa - R.S.2 Radio została pierwszym zagranicznym klientem firmy. R.S.2 Radio wykorzysta system Radio One'X 2.0- narzędzie stworzone przez One-2-One, służące do komunikacji mobilnej stacji radiowych ze słuchaczami. Premierowa akcja SMSowa rozpoczęła się 1 czerwca.

One-2-One, jako pierwsza polska firma specjalizująca się w usługach mobilnych dla radia, prasy i telewizji, oferuje swoje narzędzia na rynkach zagranicznych. Strategicznym kierunkiem rozwoju działalności na najbliższy rok są Niemcy.

W tym celu One-2-One we współpracy z niemiecką firmą konsultingową Ceratek przygotowała niemieckojęzyczną mutację platformy Radio One'X 2.0 - rozwiązania, które do komunikacji SMSowej ze swoimi słuchaczami stosuje większość rozgłośni radiowych w Polsce.

"Ze względu na ogromną konkurencyjność rynku niemieckiego, przygotowania do uruchomienia projektu od wczesnych badań i analiz do uruchomienia produktu trwały ponad rok" - twierdzi Piotr Długiewicz, prezes rady nadzorczej One-2-One, bezpośrednio nadzorujący projekty międzynarodowe firmy. "Okazało się jednak, że nasze produkty i usługi mają w wielu aspektach przewagę nad rozwiązaniami niemieckimi, gdyż są oparte na bardzo nowoczesnym, wręcz innowacyjnym podejściu do relacji między mediami a ich odbiorcami"- dodaje Piotr Długiewicz.

Dowodem potwierdzającym tę tezę jest fakt, że pierwszą stacją radiową, która skorzysta z platformy One-2-One jest radio R.S.2, największa rozgłośnia w Berlinie i Brandenburgii. Niemcy powszechnie uważane są za jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków radiowych w Europie. W ramach pierwszego wspólnego projektu SMSowego z R.S.2, na niemieckich słuchaczy czeka wyjątkowa nagroda: zatankowany samolot wraz z załogą, gotowy do dwugodzinnego lotu w dowolnym kierunku z Berlina. Zwycięzca będzie mógł zaprosić na pokład rodzinę i przyjaciół.

"Trudno było nam sobie wymarzyć lepszego partnera do umieszczenia na szczycie naszej niemieckiej listy referencyjnej niż R.S.2, tym bardziej, że decyzja klienta o wyborze naszej oferty poprzedzona była analizą różnych rozwiązań i testami porównawczymi"- uważa Piotr Długiewicz.

Do końca bieżącego roku One-2-One planuje powołanie wraz z CreateK Consulting firmy One-2-One Deutschland, spółki zależnej z siedzibą w Berlinie oraz pozyskanie co najmniej 10 klientów mediowych.

Dołącz do dyskusji: One-2-One wchodzi na niemiecki rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl