SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

One Pass - nowy system płatności od Google (wideo)

Google ogłosiło uruchomienie Google One Pass - nowej usługi, która pozwala wydawcom online sprzedawać subskrypcje, artykuły i inne treści.

Użytkownik odwiedzający witrynę wydawcy będzie mógł zalogować się i płacić za treści na każdej witrynie oferującej usługę One Pass. Treści zakupione za jej pośrednictwem będzie można odczytywać na wielu różnych urządzeniach, takich jak laptopy, telefony komórkowe i tablety.

W ostatnich latach Google tworzyło i eksperymentowało z wieloma różnymi produktami dla wydawców, takimi jak Fast Flip, First Click Free i Living Stories. Nowa usługa ma stanowić kolejny krok, dzięki któremu wydawcy otrzymają łatwy w implementacji system płatności, a użytkownicy dostaną elastyczny i szybki dostęp do interesujących ich treści.

Wdrożenie systemu One Pass jest bezpłatne. Wydawcy serwisów newsowych, magazynów i innych mogą za jego pomocą zdecydować za które treści ma być pobierana opłata i w jakiej wysokości, sprzedawać treści na różnych urządzeniach (włączając w to aplikacje mobilne), sprzedawać subskrypcje i dostęp do treści oraz ułatwiać czytelnikom zakup treści.

Z każdej sprzedanej subskrypcji lub treści Google będzie pobierać od wydawcy 10 proc. przychodu.



Partnerami podczas uruchomienia One Pass są Tomorrow Focus, Gruner+Jahr i Axel Springer w Niemczech, Nouvel Obs we Francji, Associated Newspapers w Wielkiej Brytanii, Prisa w Hiszpanii oraz Hearst Publications i Rust Communications W USA.

Obecnie usługa One Pass jest dostępna dla wydawców w Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. W innych krajach ma ona się pojawić w najbliższych miesiącach.

Dołącz do dyskusji: One Pass - nowy system płatności od Google (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl