OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych

Agencja OneMulti jako partner aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych

Kampania “Weather Kids” to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad.

Najmłodsi przeciwko zmianom klimatu 

Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia przyrzeczenia, które zobowiąże ich do zmiany nawyków z troską o przyszłość najmłodszych. 

W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu.

Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów audio (radio i podcasty) materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody (medley), którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie.

Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.

– Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"